Lilypie Third Birthday tickers

måndag 12 januari 2009

Inte många timmar kvar nu...

Imorgon kl. 08.00 börjar forskningsmetodiktentan, ska bli så skönt att få den gjord. Jag tror dock inte att jag kommer att klara den, men jag slipper iaf läsa om forskning på någon vecka. Är tokless på att plugga just nu och det känns inte som att något sätter sig i huvudet, så motivationen är noll.

Idag har jag iaf tränat, löpbandet en timme igen. Ett löpband skulle jag vilja ha, men har varken plats eller råd med ett.
Har dessutom gått ner 1kg på en vecka, jag är så otroligt nöjd! Men jag har tränat rätt mycket den sista veckan och ätit ganska mycket bättre än vad man gör under julen har dessutom inte druckit någon alkohol sedan nyår, det gör nog också ganska mycket, sen så finns det ju ganska mycket att ta av också...

Sedan så har jag väl pluggat mest hela dagen förutom lite avbrott för handling, ätning och städning. Kommer nog att plugga i stort sett hela kvällen då det inte var något bra på tv och tur är väl det så jag får något gjort. Igår kväll, eller i natt kanske jag ska skriva, klockan var 01.00, kikade jag på 27 dresses, den är så bra! Så ikväll funderar jag på någon annan "fell good"-film, antingen Mamma mia eller Sex and the city. Det är ganska skönt att få koppla av med en film innan man ska sova då man har pluggat hela dagen.

Kram!

Ja, just det, visst är det tråkigt väder ute?! Om man går ut riskerar man ju att slå ihjäl sig och om man ramlar blir man dessutom väldigt blöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar