Lilypie Third Birthday tickers

fredag 30 januari 2009

Snyft...


Jessica N. skickade ett sms till mig förut och frågade om jag skulle med och ta ett glas vin, så det tänkte jag hänga med på.

Så nu när jag letar kläder inser jag till min stora förtvivelse att alla mina nya jeans är kvar i Änge, måste lägga upp dom lite, eftersom det aldrig finns jeans som passar i min längd... Så nu är jag tvingad att använda mina favorit jeans, som håller på att ramla isär... Hade liksom sparat dom till något speciellt tillfälle, men nu får jag väl se till att den här kvällen bli speciell. Jag hoppas även att dom håller ihop under kvällen. Tur annars att jag inte har så långt hem.

Kanske följer andra Jessica också med, annars får vi göra det bästa för att ha trevligt på tu man hand!
//Sara

1 kommentar:

  1. Ha ha !! Fan för jeans va... =) 3 par nya o inga m dig?! Ha så himla kul ikväll o drick ett glas eller två åt mig oxå å fira att au2 e klar!!!! Kram Anna S

    SvaraRadera