Lilypie Third Birthday tickers

fredag 30 januari 2009

YES!!

Jeansen höll!! Jag tror till och med att jag kanske kan ha dom någon mer gång, så länge jag inte tvättar dem så tror jag kanske att de håller ihop! =)

Kom nyss hem iaf. Jag, Jessica och Jessica tog ett glas vin på Paus, ett mysigt ställe. Jag hade inte varit dit tidigare. Efter en stund så blev jag så sugen på något att äta, så jag köpte en kladdkaka med mjukglass!
Det var sjukt gott och precis lika onyttigt, det ingick inte i mina planer, men var helt klart värt det!
Den här kvällen blev även lite firande att jag är klar med förra terminen och är inne på min absolut sista termin! Det känns såååå skönt!
Imorgon ska jag träna, ska försöka springa bort kladdkakan och kanske lite till...
Tror även att jag har blivit utmanad på en annan blogg jag brukar läsa, svårt att veta om det är mig hon syftar på när det står "Sara", det finns några Sara här i världen =)
Men det tar jag nog tag i imorgon!
Natti Natti!!

1 kommentar:

  1. Just precis du Sara! ;) Jag är ju o läser din blogg och tänkte att jag skriver att jag utmanar "Sara" på min så ser jag antagligen här om du kanske läser min =) Hihi! Så kör på ;)
    Kram
    //A

    SvaraRadera