Lilypie Third Birthday tickers

fredag 30 januari 2009

Härliga träningsvärk!

Vaknade 8 i morse, kände då att jag hade en grym träningvärk sedan träningen igår, - toppen, tänkte jag, då har det tagit. Jag åt en lättare frukost och gick sedan till gymet, där jag tränade bröst och mage då det var de muskelgrupperna på dagens schema, sedan stod jag på löpbandet 60 minuter. Det känns så skönt att jag har kommit igång med träningen nu efter jul, samt att jag har börjat styrketräna igen, då jag tycker att det är riktigt roligt!
När jag kom hem tog jag ett långt bad och lyssnade på det spännande slutet av Luftslottet som sprängdes, superbra bok! Sedan åt jag lite lunch och kikade igenom några av böckerna vi ska ha till vår bakgrund i C-uppsatsen, ska skriva ner det jag hittade imorgon.
Sedan har jag även diskat och rensat datorn från skit och annat, hade bilder på datorn som var gamla, dom tog jag och brände på en skiva och tog sedan bort dem från datorn, så de ca. 1000 bilderna gjorde stor skillnad på min dator. Funderar på att köpa en extern hårddisk och bara spara musik och bilder på den... Hm, det kanske blir inom en snart framtid.

Nu ska jag snart laga lite mat, det blir lax idag. Sen ska jag bara ta det lugnt, funderade först på en promenad, men jag ska ta mig an löpbandet på Fristilen imorgon igen så det kanske räcker för idag... Får se, jag kanske blir rastlös.

/Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar