Lilypie Third Birthday tickers

måndag 26 januari 2009

Äntligen är ett beslut taget!

Jag och Felicia hade bokat en tid på StepIn för lite info, rundvisning och en gratis vecka som följer på det. Infon hade vi redan hört, rundvisningen var ok, det är ett stort ställe med många och fräscha maskiner. Och en gratis vecka kunde man tydligen inte få... Det kostade 300kr att prova på en vecka, vilket dom iofs drar av anmälningsavgiften som är på 400 om man väl bestämmer sig för att träna där.
Så vi åkte iväg för att fika lite och fundera på saken. Så efter lite funderande hit och dit kom vi fram till att det enda på StepIn som vi var egentligen var intresserade av var badhuset. Men jag känner för min egen del att jag lika gärna kan simma i änge på måndagar och onsdagar. Så då vi tyckte att StepIn var lite för stort och opersonligt så åkte vi till Fristilen, där vi redan fått två gratisveckor, och anmälde oss där. De dagar som är kvar av Januari fick vi gratis, så nu ska jag i fortsättningen betala 299:-/mån i 12 månader. Och det känns väldigt bra! Ser redan fram emot att träna på torsdag.

Idag blev det hela tre inlägg! Kanske inte blir lika många resten av veckan.

Kramilam!

1 kommentar:

  1. jo skriv! behöver alla anledningar jag kan få till att inte skriva på uppsatsen :)

    /AE

    SvaraRadera