Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 13 januari 2009

En bra dag!

Igår när jag pluggat klart, strax efter 22, satte jag igång Sex and the city, tänkte inte på att den var så lång... Kom i säng runt 1, alla ord jag pluggat bara snurrade runt i huvudet, kikade på klockan 02.30. Somnade kanske runt 3 och klev upp 05.15, så ca 2 timmars sömn i natt. Ganska trött när jag vaknade, drack lite kaffe och åt frukost. Försökte fixa håret lite sen, men var tvungen att klippa luggen innan jag kunde ha den nere, insåg då att jag klipper bättre än min frisör...
Efter att jag lekt lite frisör satte jag mig och panikpluggade lite, men tror inte att det gav ett dugg! Det brukar sällan göra det, ändå gör jag alltid så före prov och nu tentor.
Kl. 08.00 började tentan och vi fick sitta till 13.00. Jag gick 09.40, och då gick jag inte för att det hade gått bra, utan för att jag inte kom på mer att skriva, hjärnsläpp även kallat.
Det var fyra frågor varav två jag tror att det gick ganska bra på, en på 5poäng och en på 4, kanske kan ha fått ihop 6 poäng på dom två, sen så behöver jag bara tre poäng till, av de 10 återstående poängen, vilket kanske inte är omöjligt, men jag tror att chansen att jag har klarat mig är liten.
Efter tentan gick jag och Anna och tränade på fristilen, 1 timme på löpbandet. Idag tog jag mig 1km längre än vad jag gjorde sist på 1 timme, så det går framåt!
Sedan åkte vi hem till mig för att äta lite lunch och påbörja arbetet med vår C-uppsats. Vi kom en bit på vägen, men har endel kvar på vår forskningsplan som ska vara inne nästa vecka... Så innan Härnösand nästa vecka ska forskningsplanen vara klar och jag ska ha läst 4 C-uppsatser, så det är inte direkt lugnt bara för att tentan är avklarad.
På tal om tentor så kom min sista hemtenta på posten idag, och jag hade klarat den, Weeiii för mig!! Superskönt att kunna lägga bort ytterligare ett moment. Det verkar dessutom som alla vi vår lilla "grupp", som består av mig, Anna S, Anna E, Johanna och Catharina, har klarat sig, skönt för oss!
Imorgon jobbar jag första dagen det här året, har varit ledig sedan den 23/12 så nu ska det bli skönt att komma tillbaka. Saknar alla barnen och speciellt personalen. Jag trivs så himla bra med dem jag arbetar med, tror inte man kan få bättre arbetskompisar!
Så imorgon ser jag fram emot en arbetsdag och en sväng i skidspåret, om det kommer snö, vilket det är sagt att det ska. Annars blir det väl en promenad.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar