Lilypie Third Birthday tickers

lördag 31 januari 2009

Lördag

När jag vaknade i morse hade jag en grym träningsvärk i hela kroppen, men framför allt i magen, I love that feeling!! Så då åt jag en smörgås och drack ett glas vatten och gick iväg och tränade. Stod på löpbandet en timme sen var jag klar.
Kom hem och badade sedan åta jag lunch. Efter detta har jag mest suttit och letat fakta till vår bakgrund. Någon som har något litteraturtips på någon bok som handlar om dokumentation av barns utveckling??
Nu ska jag slappa i soffan , kanske påbörja någon bok och faktiskt läsa en istället för att lyssna. Fast när man läser studielitteratur varje dag så är det ganska skönt att bara blunda och höra någon annan som läser för en.
Sen är det körslaget som gäller!
Det är så skönt när man har tränat på morgonen, då kan man slappa resten av dagen! =)


//Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar