Lilypie Third Birthday tickers

söndag 25 januari 2009

Söndag...

Dagen har varit som en typisk söndag.
Jag tog en timmes promenad, superskönt samt att jag älskar att lyssna på ljudbok när jag är ute och går, jag kan varmt rekommendera Stieg Larssons böcker, både att lyssna på och läsa. Har även kommit på den roliga funktionen som finns på iFORMs hemsida http://iform.se . Nämligen att man där kan mäta upp sträckan man har sprungit/promenerat så vet man hur långt man har gått, bra va?!
Glömde bort att berätta att jag hade 12 rätt på stryktipset den här helgen, av 13 möjliga, men vi var många som hade 12 rätt så det gav bara 184kr tror jag det var.
Har även kommit fram till att jag måste bli bättre på att lägga in bilder, jag tycker iaf att bloggar är roligare att läsa om det är lite bilder där. Men jag har tagit väldigt få kort den sista månaden, men jag ska försöka bättra mig på det.

På agendan imorgon är:
  1. Tvättning 7-10
  2. Promenad
  3. Stan för att köpa present till lillasyster
  4. Hämta böcker på biblioteket som jag har reserverat
  5. StepIn med Felicia 15.00
  6. Packa
  7. Åka till Änge

Nu ska jag läsa några tidningar och kika lite på tv.

//Sara

1 kommentar: