Lilypie Third Birthday tickers

fredag 23 januari 2009

Fredag

Igår gick jag och Anna på "stan" i Härnösand, den är så liten så jag vet inte om man ska kalla den stad. Då jag sett att mina vita fina pumaskor började bli ljusblå efter några timmars användande av ett av mina nya par jeans så köpte jag ett par svarta pumaskor. Gillar det märket, dom är lite dyrare, men sitter såååå skönt på foten. Köpte även ett par lila gardiner som jag ska ha i sovrummet, då väggarna är grå tror jag att det blir bra med en lila gardin.

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, men jag packade upp direkt, det brukar jag aldrig göra, men det var så skönt att få det gjort.

Idag har jag inte gjort så mycket, än... Jag var till BlåCenter och postade några böcker jag har sålt, har kommit fram till att det är ett stort jobb för väldigt lite pengar att sälja böcker. Och att jag blir chockad över hur snåla en del är, då de tex. ska köpa en bok för 50:- som går på 300:- ny, så tycker de att det blir för dyrt att betala en frakt på 44:-. Men det är deras problem.

Så nu ska jag lyssna på ljudbok och städa lite och kanske placera ut lite nyinköpta saker.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar