Lilypie Third Birthday tickers

måndag 16 januari 2012

Hatar

Jag hatar när det går så här många dagar då jag inte skriver på bloggen. Det blir liksom så mycket att "ta igen" då. Tänker bara skriva  ytterst lite om helgen. Vi var och såg på Hamilton på bio i fredags, samt åt mat på Innefickan. Filmen var bra, maten god och servicen kass. Kändes dock väldigt tomt utan Tove när vi kom hem, men hon hade haft det super hos sin farmor. Jag tycker det är så skönt att det bara kryllar av fina människor som kan tänka sig att vara barnvakt, många som frågar om inte de ska få vara barnvakt någon gång =) Det gillas, fast kanske inte används så mycket, men framöver när jobb, förskola och möten ska passa in i varandra kan jag tänka mig att barnvakter kommer att behövas mer.

Hatar även min dåliga karaktär, tänker inte gå in mer på det. Ogillar även att en del inte kan/vill förstå varför man vill gå ner i vikt. Skönt för alla personer som är nöjda med sig själv, men för det så betyder inte det att jag är det. Jag ifrågasätter inte deras val att leva sitt liv. Nu är det så att jag inte är nöjd med min egen kropp, jag har inte något stort mål, mer än att några kilon ska försvinna och jag vill komma igång med träningen igen eftersom jag vet att jag gillar att träna, och kanske att vissa kläder gärna kan få sitta bra igen =)

Imorgon ska jag nog till Lövsta en sväng för att hälsa på samt prova arbetskläder vi skulle få, det gillas! Hoppas det är några bra kläder som är varma och sköna under vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar