Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 4 januari 2012

Jaha...

Hmm... är nu klar med albumet, det finns alltså inga sidor kvar att fylla, så nu funderar jag på om jag måste köpa ett till iaf. Trodde ju att det här skulle räcka till att sätta in bilder fram till jul, men jag kom bara till september. Så om jag köper ett till så borde det räcka till hennes 1-årsdag, kan ju bli lämpligt att jag lägger ner det här då och börjar med digitala istället. Plus att jag har massor med framkallade kort som jag skulle vilja använda.
Hmm, får se hur jag gör. Det tog ju faktiskt inte så långt tid när man väl sätter sig med det. Det är när jag använder glitterlim eller annat som ska torka som det tar tid. Och nu hoppade jag limmet och satte dit det nu på den sidan jag ville ha det så kan det torka under natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar