Lilypie Third Birthday tickers

måndag 2 januari 2012

JUL

Nu är jag tillbaka efter lite vila =)
Julafton spenderades först hos Peters pappa och familj i stan och sedan åkte vi till Peters mamma och familj i Marieby. En tokmysig dag som var precis som jag trodde, Toves första jul! Juldagen åkte vi upp till Änge och firade med min släkt.

Köksvåg vi fick
Skrev bara väldigt kort nu när det gått så lång tid, men ska visa en massa bilder på julen, juldagen, mina klappar och Toves klappar, men långt ifrån alla, hon fick så otroligt mycket saker, leksaker, kläder, böcker, ja massor!
Jag fick ett par liknande pyjamasbyxor, fast mörkgrå med prickar på
Tove på Julafton
BjörnBorgtrosor jag fick


Korg vi fick av min farmor
Ivanhoetröja jag fick av Peter

Tove hos sin farfar och Eva
Ett till par trosor jag fick =), Jag älskar BjörnBorg trosor!

Tove läser bok hon fick av sin faster med familj

Tove öppnar paket, men innehållet var aldrig lika intressant
som pappret och snöret.

Tove får hjälp med sina paket.

På juldagen fick hon nästan lika många paket som på julafton

Sötast!

Tove och sin moster

Tove fick det här plasttornet

Morbror Björn leker med hennes nya anka

Tack så mycket alla för alla klappar, både till mig och Tove, vi har varit snälla märkte vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar