Lilypie Third Birthday tickers

måndag 23 januari 2012

Omelett

Igår på förmiddagen tog jag en powerwalk och jäklar vilken träningsvärk jag har idag. Jag brukar ju vara ute och gå mycket men det blir inte alls samma sak som en pw. Så nu när jag känner hur skönt det var att ta en rejälare promenad utan vagn så hoppas jag att jag ska kunna ta mig iväg på sådana 3-4ggr/vecka när Peter är hemma. Ska även försöka göra lite mag- och ryggövningar hemma för jag känner hur svag jag är i ryggen och med alla lyft inom jobbet så behöver jag verkligen träna de områdena.

Jag var på TupperWare-party hos Jessica, och jag skulle som vanligt inte ha något, men handlar iaf =) Hon som höll i partyt hade med sig smet så hon gjorde en omelett i mikron till oss, och den blev supergod. Jag tycker inte om stekt ägg och inte heller när det blir en brun stekyta på omeletten, men i den här saken blev omeletten mer som en äggstanning, supergod!! Toppenfrukost och superlunch och middag, speciellt om jag nu funderar på att äta efter GI-metoden. Längtar till jag får hem den!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar