Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 11 januari 2012

Inte morgonmänniska

Nu har Tove sovit bra flera kvällar i rad och vaknat runt 8.30 vilket har varit en dröm. Däremot kl. 7.30 i morse ville jag ta tillbaka det jag skrev i ett tidigare inlägg om att hon hellre får sova på kvällen än på morgonen. JAG är verkligen INTE en morgonmänniska! Jag har svårt att somna när jag lägger mig och somnar ofta runt 1-2, så nu när detta har hållit på några nätter är jag förvånad över att jag fortfarande inte blir trött på kvällen, men jag hoppas på att det vänder snart. Skönt är det iaf att Tove är på så bra humör när hon vaknar.

Ändrade precis lite på bloggen också, en ny header (som jag inte vet om jag är nöjd med) plus att jag la till en lista på bloggar jag läser. Jag läser fler också, men dessa som står till höger följer jag, alla andra bloggar jag läser kan jag hoppa över, inget viktigt, en del personer jag vet vem det är, men många jag inte vet alls vilka de är.

1 kommentar: