Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 17 januari 2012

synd...

Det blir inte  alltid som man tänkt sig.
Jag skulle ju iväg idag och prova de kläderna i skulle få av jobbet. Det fanns skal/regn/vindkläder och vinterkläder. Och eftersom jag har en bra vind och regndress så hade jag bestämt att jag skulle beställa vinterkläder. Vi skulle få beställa en jacka och en byxa var. Så alla plagg vi fick välja mellan fanns där i alla storlekar. En vinterjacka hittade jag ganska direkt som jag ville ha, kanske inte snyggaste men den verkar bra, vet dock inte alls hur den ser ut på eftersom det inte fanns någon spegel... När jag skulle prova byxor blev det värre, som vanligt när det gäller täckbyxor. De som passar på längden är i storlek 34 typ, så när jag hittar någon som passar i midjan så blir de superlånga. Så det blev inga täckbyxor, det blev ett par HellyHansen vindbyxor istället som var supersköna med dragsko nertill vilket passar mig super.
Så nu kan jag börja jobba, nya kläder, nya vinterskor och pengar rätt in på kontot, GRETT! =) Närå, är inte alls så sugen på att jobba, men det blir nog bra när jag väl kommit in i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar