Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Nu är det torsdag och det innebär att det blir helg här i vår familj och den här helgen tror jag att vi som omväxling inte har något planerat. Jo, jag ska på tupperware-party på söndag, men det tar ju inte så lång tid. Så vi ska nog bara göra det vi känner för, samt att jag tror att jag ska läsa på lite mer om GI-kost. Tror att jag är ganska sugen på att testa det. LCHF är lite för extremt för mig, men en GI-kost tror jag att jag skulle kunna anpassa efter resten av familjen. Synd att Peter inte vill/behöver gå ner i vikt, för det skulle vara så mycket lättare om vi var två som skulle äta samma mat och kunde stötta varandra, men jag är väl själv i det här, OM det blir något...

Nu lite slappning i soffan när Tove sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar