Lilypie Third Birthday tickers

fredag 27 januari 2012

Magsjukan from hell!

Jag fick magsjuka i onsdags, eller, jag började bli dålig natten mellan tisdag och onsdag, men på onsdag morgon satte det igång. Jag har haft magsjuka massor med gånger, men har aldrig varit så här dålig, även om den bara varade en dag. Jag var tvungen att ringa Peter så han fick komma hem, för Tove hade jag aldrig klarat av att ta hand om. Jag sov fram till 18 förutom tiden som spenderade inne på toaletten. Vi åt pölsa till middag i tisdags och jag kan säga att det är en maträtt som ser likadan ut när den ska in i munnen som när den kommer ut =) Men gott är det med pölsa, dock tror jag att jag väntar med att äta det ett tag nu.

Idag har vi en slappardag hemma då Peter är och snickrar lite i Namn. Tove sover här i soffan och jag ska äta en äggmacka nu.

1 kommentar: