Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 3 januari 2012

Strömavbrott

När vi vaknade 9.00 så hade vi strömavbrott. Jaha, hur gör vi med frukosten då när vi inte kunde värma något vatten till gröten? Jo, det fick bli kall burkmat, närmare bestämt lax och potatis. Tur Tove tycker det är helt ok att äta kall mat. Men efter hon ätit halva burken kom strömmen tillbaka, så då blev det gröt också. Så Tove borde ha blivit mätt iaf =)

Sen så är det synd att inte vågen också går på el. Ställde mig på den när jag vaknade och det förstörde hela min dag, tack för det jävla skitvåg!! Jag lär ju vara sur och grinig resten av dagen nu, ja kanske till och med resten av veckan, månaden, året om jag inte tar tag i det här nu, men hur, när, vart. är inte så lätt när man är själv hemma med en liten och inte har några vägar det går att vara ute och gå på nu när det är stora jävla snökanter och snörök, inte skoj med barnvagnen då.

Hatar allt idag!

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar