Lilypie Third Birthday tickers

lördag 5 maj 2012

2 par skor!

Idag var vi på stan och jag hittade 2!! par skor. Ett par billiga foppakopior som jag ska ha för att gå ut och in på gården nu när mina tofflor kommer att försvinna till jobbet. Ett par lila, rätt sköna, men skitfula, precis som alla andra foppatofflor =)
Här är dom.
Och ett par vardagsskor. Det blev en smidigare löparsko. Superskön och skitsnygg, älskade den nästan på en gång. Lite dyrare, men jag hoppas ju på att använda den ett tag nu. Har varit inne på det ett tag nu, att jag ska köpa en typ löparsko för att ha till vardags istället för en sneakervariant. Fast jag köper nog ett par nya vita adidas till hösten, ett par som jag har nu, GoodYear.

En sån här, fast lila och svart.

I love it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar