Lilypie Third Birthday tickers

söndag 13 maj 2012

Hallelujamoment

Jag har så länge jag kan minnas varit en sådan som vill duscha varje dag, iaf tvätta håret. Jag tycker att mitt hår känns och ser skitigt ut om jag inte tvättar det en gång/dag. Vilket ofta har resulterat i att det tar rätt lång tid för mig att göra mig klar på morgonen eller då vi ska någonstans då jag alltid vill duscha då. Men nu när jag var och klippte mig sist så använde frisören torrschampo i mitt hår för att få lite mer stadga när hon skulle styla det. Så jag köpte det, och nu är jag frälst!! Som den här veckan har jag bara tvättat håret efter träning (för allt svett tror jag inte försvinner med torrschampo) och dagen/dagarna efter har jag sprayat i torrschampo, ruffsat till håret och sedan varit klar.
Älskar det!!
Gud vad mycket tid jag sparar på det. Håret känns mjukt och rent efter. Halleluja-moment varje gång! Varför har jag inte provat detta förut??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar