Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 23 maj 2012

Idioti!

Idioti att första dagen det är riktigt fint väder sitta ute i solen utan att smörja sig. Jaja, skadan är redan skedd och nu sitter jag här rödare än en tomat. Men förhoppningsvis leder ju det till en lite brunare kropp, så man slipper den blekfeta- och får den brunfeta kroppen istället =)

Iaf så tränade jag igår, men gud vad trött jag var i benen efter att ha sprungit tre dagar i rad och dessutom styrketränat benen under de dagarna också. Så det blev bestämt att jag skulle ta en vilodag idag, och vila blev det som sagt, i solen med en ljudbok "En dag", rätt bra bok nu när jag kommit in i den.
Både igår och idag år vi middag ute på altanen, jag ÄLSKAR det!! God mat och fint väder kan göra vem som helst på bra humör! Förutom Tove just nu. Tror att en hel dag ute i solen har gjort henne trött lite tidigare än vanligt vilket nu kl. 19 har gått över till övertrötthet. Så snart ska jag göra ett nytt försök på en läggning och kolla om det går bättre.

Chefen ringde iaf igår och det blev bestämt att jag börjar på den avdelningen som var planerad, så det känns skönt, sedan så vet man ju aldrig vad som händer i framtiden, men det ser vi då.

Imorgon tar jag ett morgonpass på gymmet, kanske med sällskap, det visar sig.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar