Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 24 maj 2012

Älskar sommaren!!

I morse mötte jag upp Felicia på Friskis för att träna. Jag körde rygg och triceps och ett intervallpass med 6 min uppvärmning sedan intervaller på 1 minut, alltså 1 min på 10km/h och 1min på 5 km/t i 20 min, skönt att göra, men ett löppass känns som det ger mer då jag springer hela tiden, men så är det ju inte, det är ju super att varva. Så min plan nu är att jag springer mina tre löppass och tar ett intervallpass varje vecka, och till det lite styrketräning förstås. Får se hur träningen ser ut de dagar jag ska cykla till och från jobbet, då får kanske det räknas som ett träningspass, kanske... Får se hur tiden räcker till.

Idag har jag sedan njutit massor i solen. Åh, vilket bra humör jag blir på när solen skiner! Idag har jag smort mig, vilket jag inte gjort hemma i Sverige sedan jag var liten tror jag. Men bara smort där jag var röd sedan igår, så idag har jag nya röda ställen, bland annat framsidan av benen, så nästa gång jag får tillfälle att sola så får jag ta baksidan =)
Idag gjorde vi foliepaket med lax, potatis, morötter, paprika, purjolök, grädde och vittvin på grillen, SUPERGOTT!! Till efterrätt fixade sedan Peter foliepaket med digestivekex, mörk choklad och marshmallows, till det åt vi päron, riktigt mumsigt var det.

Imorgon tar jag ett 30 min löppass i lugnt tempo och lite styrketräning innan jag ska till jobbet och planera inför hösten. Ska bli skoj att få "jobba" lite och komma in i tänket efter så lång tid borta.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar