Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 29 maj 2012

Tisdag

Jag har verkligen noll koll på vilken dag det är nu när vi båda är hemma, men det lär det väl bli ändring på nästa vecka då jag börjar jobba. Jag ser fram emot att jobba, men är samtidigt lite nervös. Kan tänka mig att den första veckan blir lite jobbig innan alla namn sitter och alla föräldrar är hälsade på.
Idag har vi haft en lugn dag. åkte till BVC för att visa upp några utslag som Tove har på ryggen, men varken sköterskan eller läkaren visste vad det var riktigt, men vi fick en salva utskriven och ska prova den ett tag för att se om det blir bättre. Sedan handlade vi lite på Maxi och efter det har vi bara haft en slappardag hemma med lite tvätt. Det började krypa i kroppen min runt 14 för då ville jag träna, men eftersom jag hade lite ont i halsen i morse och (igen!) börjat känna av mitt knä, så tog jag en vilodag idag och tränar imorgon istället. Ska försöka komma på vilka övningar jag gjorde hos sjukgymnasten sist jag hade ont i mitt knä, för då blev det ju bättre. Minns iaf att det var många balansövningar, och göra dem några gånger i veckan.
Idag fick vi även ett placeringsmeddelande hem och vi har fått den förskolan vi sökte till i första hand, så jag ska kontakta rektorn imorgon för att höra hur det blir med inskolningen.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar