Lilypie Third Birthday tickers

måndag 21 maj 2012

Träning

Det blev träning idag också. Peter skulle på Jula och köpa lite saker och sedan dricka lite kaffe med några vänner, så då passade jag på att hoppa av på frösön då han och Tove ändå skulle fördriva lite tid på stan. Löppasset gick väldigt bra. Jag ökade hastigheten lite och de sista minuterna sprang jag det jag orkade. Tränade sedan lår, rumpa och vader, gjorde även "plankan" för att stärka de inre magmusklerna (de få som finns kvar). Imorgon ska Peter iväg och fixa lite med däcken på morgonen så även då passar jag på att träna en sväng. Hoppas även på fint väder imorgon så då kanske det blir en promenad med vagnen då Tove ska sova.

Min chef ringde idag och ville fråga om jag kunde tänka mig att byta avdelning då de behövde en förskollärare dit. Jag sa hur jag kände och hon skulle fundera imorgon. Det är ju faktiskt så att hon gör ju som hon vill i slutändan iaf. Om det blir så att jag ska byta hade det varit trevligt att fått reda på för några månader sedan så jag kunnat ställa mig in på det, men å andra sidan hade jag ju inte behövt byta om jag inte brutit handleden för då hade jag ju redan börjat jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar