Lilypie Third Birthday tickers

fredag 25 maj 2012

Jobbat

Idag tog jag ett löppass på friskis, 30 min som det var tänkt. Det var jobbigt, men jag känner ändå att det går lättare och lättare, så det är ju superroligt. Synd bara att jag inte märker något på vikten, eller rättare sagt runt midjan, det är ju där jag vill att det ska försvinna mest med överflöd =) Men det kanske kommer eftersom då jag orkar springa en längre stund och ökar farten. Har iaf kommit fram till vilken belöning jag ska "få" då jag klarar att springa en mil under 60 min. Det finns en sak jag vill ha mer än allt annat för tillfället, och det är en ny mobil. Vet inte än om jag vill ha en samsung, sony eller iphone, men den karamellen hinner jag ju suga på ett tag då jag är några månader bort att nå mitt mål. Men detta målet känns iaf nåbart i förhållande till viktmålen jag hade och fortfarande har. Men nu kommer löpningen i första hand och då hoppas jag att det ska leda till en viktnedgång, men jag får se...
Idag efter träningen gick jag till jobbet, i regnet ska jag tillägga, för att planera lite inför hösten. väldigt roligt att få sitta med mina kollegor och fundera och spåna en hel del, fler sådana dagar, TACK! Ser fram emot att börja jobba nu, bara en till vecka sjukskriven sedan är jag på plats!!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar