Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 30 maj 2012

Shoppa

Jag sitter och tittar på olika sidor på nätet många gånger varje dag, där jag skulle kunna skicka efter kläder. Webshopping skulle kunna vara mitt yrke =) Fast nu är det långt mellan gångerna då jag faktiskt skickar efter något. Har blivit så missnöjd de sista gångerna så det är inte lika roligt längre. Plus att jag har mitt viktmål jag skulle vilja nå innan jag köper nya kläder, men det verkar ju gå åt helvete...
Men iaf så blir det nog så att nästa gång jag ska köpa kläder så ger jag mig ut på stan för att prova kläderna direkt. Har sett en del plagg jag skulle vilja ha, men det är ju inte alls lika säkert att de sitter lika snyggt på som de ser ut där de hänger, men en chans ska de iaf få. =) Men det blir någon dag då jag är nöjd med mig själv, nöjd med min träning och tycker att jag har gjort mig förtjänt av de nya kläderna.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar