Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 16 maj 2012

Bra dag

Idag har det varit en superbra dag, massor har hänt och blivit gjort!
Jag började dagen med ett träningspass, löpning, bröst och mage, så skönt, men skönast är nog ändå duschen efteråt, då ansiktet är fullt av salt och känns alldeles strävt, då är det nice med en varm dusch! För svettig blir jag, riktigt jävla dyngsur av svett, roligt att veta va?! =)
Sedan hemma så kom Christer hit och hjälpte Peter att bygga ett räcke till trallen, så inte Tove ramlar ut. Fast hon har varit väldigt försiktig då hon varit där, men rätt som det är lär hon ju få för sig att springa rakt ut, eller kanske vinglar till och far ut, och då, på ena sidan är det iaf ett fall på 1 meter. Men nu slipper hon ramla så långt. När det gjorde räcket så fixade jag med fika och grejer till dom, tvättade och vek tvätt, dammsög och tvättade alla väggar i badrummet, kaklet såg riktigt äckligt ut på en del ställen, men nu är det rent och fräscht! Har även hunnit med och vara ute massor med Tove. På eftermiddagen kom Magdalena, Tony och Måns och hälsade på, fika hade de med sig också =) Ska bli skoj när måns blir lite större så han och Tove kan leka tillsammans. Jag minns ju själv hur skoj jag tyckte det var att få leka med mina jämnåriga kusiner då jag var yngre. Sedan fixade jag middag, Thaigryta, då Peter fortsatte fixa med räcket. Så nu sitter jag och Tove i soffan  och slappar och Peter är ute och fortsätter bygga.
Tove provar räcket =)
Nu vill jag ju fixa fint och mysigt där, blommor och kanske någon ljuslykta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar