Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 2 maj 2012

Blablabla...

Det har varit mycket de sista dagarna, inte varit hemma en enda dag. Hälsat på släkt och vänner, oljat trallen, gått fram och tillbaka med Tove på hennes Bobby Car hela dagarna. Idag har vi grattat Izolde på 5års dagen, som var för ett tag sedan. Satt och pysslade lite med henne, skoj! Och så roligt det ska bli när Tove också kan sitta och pyssla på så.
I morgon gör vi en tripp till IKEA. Vi ska väl inte ha så mycket men det är ju ett väldigt bra tidsfördriv, enligt mig iaf =)

På måndag åker gipset av, så mest troligt anmäler jag mig på Friskis&Svettis till veckan, samt börjar min resa mot milen under 1 timme. Det är mitt mål med löpningen, att springa en mil under en timme, och när det har hänt så får jag någon belöning av något slag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar