Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 9 maj 2012

Jag ljög

Jag ljög igår, det blev ingen löpning. Jag var supersugen på det när jag skrev det, men då skulle vi göra andra saker och sedan så orkade jag helt enkelt inte, jag blev rätt och slätt LAT. Så enkelt är det, har ingen undanflykt över huvudtaget. Det blev ett bad istället, så jäkla skönt! Nu är nästan all den "döda huden" borta från armen!
Men idag blev det träning! Nu har jag köpt ett träningskort på Friskis och Svettis för 6 månader. Så nu är det bara att hårdträna! Idag löpband, 10min långsam löpning- 2 min prom- 10 min löpning- nedvarvning, och sedan 10 min på crosstrainern. Inte ett så långt pass, men jag kom iaf iväg, och det var superskoj och gick riktigt bra. Längtar till nästa gång jag ska iväg! Då ser löppasset likadant ut, men det blir nog lite cykel eller crosstrainer till, och lite längre stund än vad det var den här gången. Styrketräning ska jag också börja med lite smått, men hoppa övningar som kan skada handen.
Känner verkligen att jag är en gymperson, promenader är ok att ta hemma, men thats it! Älskar att träna på gym, speciellt när det finns så många roliga konditionsmaskiner =)


En fundering: När går jogging över till att få kallas löpning? Jag kallar allt löpning, fast jag kanske joggar egentligen...


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar