Lilypie Third Birthday tickers

måndag 28 maj 2012

Loreen - Euphoria (Sweden) 2012 Eurovision Song Contest Official Preview...



Har lust att skriva, men ändå inte.
Hade en GRYM dag och kväll i lördags, med vänner, god mat och så jäkla roligt! En superbra kväll som gärna får upprepas! Men saknade ju Tove massor när vi vaknade på söndagen så vi hämtade henne direkt! =)
Annars så har de sista dagarna bestått av kalas, grillning, stadsbesök och träning. Köpte några snygga linnen och riktiga löparstrumpor för att kolla om det kan göra så att jag slipper få blåsor när jag springer. Och träningen går fortfarande bra. idag var löpningen tung, men jag gjorde den precis som jag hade planerat och resterande benträning gick också bra. Så jag tror jag vill iväg och träna imorgon också, bara för att det går så bra nu och prova mina nya strumpor=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar