Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 30 maj 2012

Bra träning

Idag hade jag ett sjukt bra träningspass, som även var sjukt jobbigt! Började med löpning 20 min 7.7km/h, gå 2 min och sedan löpning 10 min 8.5km/h, fast de sista minutrarna ökade jag lite hela tiden så de sista 20 sek sprang jag på 11.5km/h. Helt slut efter, men en sååå bra känsla i kroppen! Tog sedan och körde ett hårt mag- och ryggpass, körde riktigt tungt, för mig var det iaf tungt, och kände mig alldeles mör i överkroppen efter. NICE!!
Mina nya strumpor kändes bra, men det krävs nog en del pass till innan jag vet om de gör någon skillnad.

Nu ska jag ringa rektorn ang. inskolningen och sedan planera hur jag gör till veckan, när åker jag buss, när cyklar jag, när tränar jag, osv.

Ha en bra dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar