Lilypie Third Birthday tickers

lördag 4 februari 2012

Buzzador

Jag är buzzador och fick igår mitt paket med Mild fullkornsvälling från Nestlé som jag skulle få från dem. 10 st portionsförpackningar från 8 månader och ett paket från 12 månader. Så igår provade vi en 8-månaderspåse, och Tove verkade tycka att det smakade gott, för hon åt upp allt precis som hon brukar.
Perfekt att få prova lite produkter gratis tycker jag. Det här är första jag har fått prova, men har inte varit Buzzador så länge. Det enda jag behöver göra är att prova och sedan ge ett utlåtande av produkten, låter lättsamt.
 Men nu varvar vi nog den vällingen vi redan hade med den nya från 8 månader tills det är slut och tar då den från 12 månader. För snart är hon ju där, vår lilla solstråle, 1 år!! Gud vad fort det har gått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar