Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 28 februari 2012

Goda vänner

Den här dagen har varit full med goda vänner!
Jag och Tove började dagen kl 7 idag, så när klockan slog 9.00 hade vi ätit frukost, jag duschat, klätt oss, dammtorkat, dammsugit, tvättat en maskin och lekt ganska mycket. Igår eftermiddag började Tove förstå mer och mer att hon KAN gå, då gick hon mellan saker där det krävs ca. 10 steg, fast fortfarande går det ju mycket fortare att krypa, men snart går hon nog bara.

Iaf så kom Felicia hit vid lunchtid och vi fikade och pratade en del, mycket trevligt att få besök!
Vid 16.30 åkte jag och Tove in till stan, jag köpte ett till album som jag ska göra till Tove över tiden då hon är 7-12 månader som inte fick plats i det förra albumet, jag köpte en tidskriftssamlare där jag ska spara tidningar och annat med bra recept som jag vill ha kvar och jag köpte ett gult superfräscht nagellack, som jag hoppas sitter bra, ska nog prova det imorgon.
Sedan träffade vi Anna, Johanna & Anna och hennes lilla dotter Milla som vi inte träffat förut. Hon var ju superfin, precis som bebisar brukar vara, kanske lite extra söt eftersom jag tyckte hon var lite lik Tove när hon var nyfödd, även Anna tyckte detta. Tove skötte sig iaf super när vi var och fikade på Pause, hon åt sina kex, drack lite vatten och pysslade på med lite saker. Dock blev hon trött i slutet och även lite less på att sitta still tror jag, så vi åkte hem då. Så tyvärr blev det inte en så lång fikadate för oss, men vi kan ju träffas fler gånger nu!!

Nä, tror jag ska prova mitt nya lack nu!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar