Lilypie Third Birthday tickers

måndag 13 februari 2012

Helgen

Helgen har varit super och känts ganska lång, vilket inte gör något!
I lördag var vi och hälsade på två bebisar. Först till Toves lilla nya kusin och hans stolta föräldrar, och stolta ska de med all rätt vara, för lille Måns var verkligen en liten go´bit! Sedan var vi till en kompis till Peter som fick barn för två veckor sedan, även den (namnlös) lilla pojken var helt underbar. Inte konstigt om man nu blir sugen på en till ;) Fast jag känner just nu för tillfället att jag bara vill njuta av Tove och ge henne all uppmärksamhet hon behöver.
Efter de bebisbesöken åkte vi till Bosse och Evas stuga, Peter skulle hjälpa sin pappa med något, minns inte riktigt vad det var. Sedan hem för att laga supergod middag, Kött, stekta champinjoner, ugnsgrönsaker och sås. Och på kvällen blev det ost och kex, fast jag hoppade kexen.
Igår gjorde jag ett tokryck och dammtorkade, dammsög och skurade allt då Peter var ute och körde lite skoter.

Kan tillägga att chokladmoussen blev supergod, men mastig, så det finns fortfarande kvar. Vet inte om det är för att den är mastig eller om lite av sötsuget är borta nu som har gjort att jag inte fått i mig allt =)

2 kommentarer:

  1. Rullar med skinka, salami eller kalkon och ost är gott. Bre gärna på bregott eller färskost innan du rullar ihop. Mättande och utan kolhydrater.
    Naranja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag prova efter nästa handling så jag kan köpa lite färskost =)
      Tack för alla tips!!

      Radera