Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 1 februari 2012

Öppna förskolan

Idag var vi på öppna förskolan, och Tove älskade det som vanligt!! Anna och Eric kom och gjorde oss sällskap, mycket trevligt, saknar våra mammaträffar massor, men det blir nog inte så många till eftersom alla börjar jobba eftersom... Tråkigt!
Tove älskar iaf att åka rutschkana där, eller mest älskar hon själva klättrandet i den, här kommer några videosnuttar på världens bästa Tove! =) Det blev ingen video där hon tar sig upp, men det gör hon också ganska ofta, men jag tror att det hon tycker är roligast är när hon glider ner igen. Hon tar även trappen upp ibland, men hon tycker nog inte att den är lika rolig.
Det var även en pappa där med sina två söner, de hälsade bara på sin farfar för det bor egentligen i "Stockholm" (läs som lite "finare" Stockholmare gör), som det enda han gjorde var att skryta över hur bra hans företag går, hur många anställda han har, deras "stuga" i Florida, att 1100$ är så "himla" billigt att hyra bil för osv, osv, så gick han på hela tiden, jag är bara glad att jag slapp prata med honom, vilken dryg jäkel!

Men jag ock Tove hade skoj. Nu ligger hon och sover och jag har hunnit med mina rygg- och magövningar. Kan säga att de tar, för jäklar vilken träningsvärk jag får dagen efter.

2 kommentarer:

  1. Men sötfia! Så roligt att se att hon kan "krypa" själv nu och snart gå! Är det bara jag eller har hon blivit mer mörkhårig?
    Hejja på med övningarna!! Jag ska på zumba ikväll och förväntar mig träningsvärk imorrn! =)
    Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Många säger att hon har fått mer hår, så det är kanske därför det ser mörkare ut, jag som ser henne varje dag har svårt att se det =)
    Duktig du är! Eftersom jag aldrig tar mig iväg att träna så funderar jag på att köpa Zumba-dvdn, men det är ju inte alls lika roligt som att träna i grupp, hoppas det går bra för dig! Kram!

    SvaraRadera