Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 29 februari 2012

Förskoleval?

Imorgon ska vi besöka en förskola som då har öppet hus för föräldrar som vill komma och titta innan man väljer förskola. Jag tror iofs att jag redan vet vilken jag vill ha i första hand och vilken jag ska ta i andra hand, och jag hoppas verkligen jag får mitt första hands val som är en förskola som inte ens har startat ännu. Men jag har ju liksom lite insideinformation =) Den ska starta i april, iaf en avdelning startar då. Jag kan vara den enda föräldern som väljer en förskola som det inte finns någon information om, man vet hur de arbetar, vilken personal eller annan information. Men jag vet att det är bra lokaler, bra gård och rekrytering av personal pågår just nu och jag hoppas på de bästa, kanske någon jag redan har jobbat med, skulle ju vara super!
Iaf så blir förskolan vi ska kika på imorgon vårt andrahandsval om den inte verkar helt galen =)

Och jag tror att det kanske blir ett besök på öppna förskolan imorgon också, iaf för att äta lite lunch och så att jag kanske kan ta en promenad om det inte är för halt ute. För idag var det halt, tog mig knappt upp på gården då jag hämtat posten, gled bara ner hela tiden.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar