Lilypie Third Birthday tickers

måndag 13 februari 2012

Mammaträff

Idag var jag och Tove till en familj som tillhör samma föräldragrupp som oss. Även en till mamma var där med sin son. Där blev vi bjudna på lunch som var supergod och hade trevliga samtal. Barnen lekte, fast deras barn lekte mer tillsammans, Tove var mer själv, kanske inte ville leka med killar =)
Efter vi ätit lunch gick vi tillsammans till Öppna förskolan på Hornsberg, första gången vi var dit, men det var verkligen supermysiga lokaler och trevlig personal, så dit går vi nog fler gånger. Imorgon så åker vi nog till öppna förskolan på HC, mysigt! Sånt här kommer jag att sakna massor då jag börjar jobba, men Tove kommer ju att ha det superbra hemma med sin pappa också.

I fredags tog hon föresten sina första steg, jag höll upp en sak och hon tog 4-5 steg mot den och satte sig sedan på rumpan, men efter det har vi fått henne att bara ta något enstaka steg, men jag tror inte det tar länge till innan hon går, vår stora tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar