Lilypie Third Birthday tickers

måndag 6 februari 2012

Relax

Igår var jag på Storsjöbadet med Anna och Johanna. Vi hade det supermysigt, enda felet var att jag tyckte att det var lite mycket folk. Speciellt tyckte jag inte om de som sätter sig i bubbelpoolen och sedan sitter kvar där så ingen annan får plats, så för oss blev det bara en sväng i bubbelpoolen. Vi simmade först vilket var superskönt, det måste jag dit och göra snart igen! Jag trodde att jag skulle ha världens träningsvärk idag, men icke, känner ingenting. Tråkigt tycker jag då jag älskar att ha träningsvärk även om det gör ont =) Efter simningen så bastade vi i alla olika bastuar (stavning), bubblade och åt lunch. Lunchen var under all kritik, de hade nästan ingenting mer än hamburgare, vilket inte riktigt fungerar för mig nu, men jag hittade en kycklingsallad och överlevde.

Väl hemma sedan hade Peter påbörjat köttgrytan vi skulle äta till middag, för om jag skulle ha gjort den hade det ju blivit middag så sent då den ska koka ganska länge för att köttet ska bli mört. Grytreceptet tog jag från min GI-kokbok, kan inte säga att jag blev överförtjust, den var ok, men inget extra, nog ingen gryta vi gör igen. Men jag fick till två lådor av den så jag har ju två måltider till vilket är toppen!

Jag brukar nästan aldrig somna i soffan nu för tiden eller ha lätt att sova när jag lägger mig, men igår var det inga problem med något av det, har sovit som en stock i natt, superskönt!!

Idag tänker vi bara vara hemma, jag ska tvätta några maskiner så all tvätt försvinner, men annars så blir det bara lugnt och skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar