Lilypie Third Birthday tickers

måndag 27 februari 2012

Glömde

Ooops! Glömde väga mig idag, så idag kommer inget resultat av den senaste veckans "jobb". Får se om jag väger mig imorgon eller om det får bli på måndag så det får gå två veckor mellan den här gången. Jag har ju som sagt syndat en del den här helgen så det var kanske lika bra att jag glömde, har säkert gått upp =) Men nu är det en ny vecka och nya tag. Handlade idag så jag har lite olika alternativ av mat den här veckan, och bara god mat! =)

Igår var vi ute och gick i det fina vädret. Tog en promenad till Peters mamma och drack lite kaffe och sedan hem. Hemma sedan möblerade vi om lite i vardagsrummet, eller rättare sagt bytte sida på divanen på soffan bara, men det känns bra än så länge. Tvättade några maskiner och bytte sängkläder åt Tove och tog då bort spjälskyddet, vilket ändå satt skitdåligt efter att sängbotten flyttades ner.

Idag har vi varit på mitt jobb och pratat lite, jag skulle även fylla i en tidrapport för att jag jobbade i fredags. Tove lekte på som tusan, jag såg henne knappt. Hon var överallt och pillade på och lekte, riktigt roligt att se. Hoppas det går lika bra sedan då hon ska börja förskola på riktigt.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar