Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 21 februari 2012

Fettisdag

Ikväll ska jag få äta min efterlängtade semla som jag köpte idag på tages, hoppas nu att den är supergod!

Idag på öppna förskolan konstaterade jag att Tove har blivit stor. Nu är hon en ev de där bebisarna som jag tyckte var jobbig när jag var där från börjar. En sådan som är överallt, tar saker från de som inte hinner ikapp, klättrar överallt och kan vara rätt så högljudd... Fast skillnaden nu är ju att jag tycker att det är roligt och blir stolt, konstigt hur det kan ändras bara det handlar om ens eget barn =)

Idag blev det ca en timmes promenad på Frösön. När jag betalade parkeringen på HC så hade jag bara 10:or och 5:or, så det blev parkering till 13.30 och öppna förskolan håller ju bara på till 12, så då lämnade jag bilen på parkeringen och tog vagnen för att köpa semlor, handla mat och blöjor, samt att jag gick en extra sväng så T fick sova lite till. Så ikväll kan jag äta min semla med gott samvete!

Imorgon funderar jag på att gå på stan en sväng då jag har lite saker jag måste köpa och då kanske passa på att ta en promenad på isen om vädret tillåter.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar