Lilypie Third Birthday tickers

fredag 17 februari 2012

Fredag

Idag tar vi en lugn och skön dag hemma. Jag var iväg till apoteket vid 9 eftersom vi behöver mer näsdroppar till Tove då hon är rätt förkyld nu, täppt och hostig, men efter det har vi bara slappat.
Så resten av dagen händer det inte så mycket, vi ska äta (rester från igår), leka lite, jag ska färga håret nu efter hon har sovit och ätit mellis så jag vet att hon är glad, mätt, nöjd och pigg ett tag. Inte smidigast att fixa med henne då jag har handskarna på mig fulla med färg =)

Och fredagmyset som jag och Tove ska ha består av LCHF-glass som jag köpte på maxi häromdagen och kanske lite 70% choklad och för henne blir det lite välling =)

En sjuk liten Tove

2 kommentarer:

  1. Säg till om LCHF glassen är god, jag har varit så nyfiken på den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Provade den redan i onsdags när jag köpte den, jag köpte vanilj, hade egentligen velat ha någon annan smak, men det fanns inte. Jo, jag tyckte den var riktigt bra, så prova den du med =)

      Radera